سامانه ثبت تلفني كاركرد كنتور (121)

در شبكه هاي انتقال و فوق توزيع استفاده از تجهيزات حفاظتي مناسب و مانيتورينگ اين تجهيزات از قبل مرسوم مي باشد اما در شبكه هاي فشار متوسط و مخصوصأ فشار ضعيف اين امكانات نبوده است. از اينرو عمده اطلاعات مراكز حوادث و اتفاقات براي آگاهي از حوادث و خاموشي هاي شبكه فشار ضعيف بر اساس تماس هاي مشتركين مي باشد لذا اين شركت در جهت افزايش كارآيي و تسريع در امر خاموشي ها و در راستاي تحقق آرمان صنعت برق كه همانا ارتقاي رضايت همگان، توسعه مشاركت عمومي و تأمين برق مطمئن و اقتصادي مي باشد، اقدام به راه اندازي سامانه فوريتهاي برق (121) چهارگانه در سطح نواحي استان تهران نموده است. در تير ماه سال 1388 اين مراكز بصورت غيرمتمركز و شامل حوزه ستادي واقع در ميدان شهدا و حوزه هاي فرعي واقع در مناطق دماوند، قرچك، بوستان در كنار مراكز كنترل ديسپاچينگ راه اندازي گرديد. در اين حالت سامانه 121 بعنوان وكيل مدافع مردم در خصوص خاموشي ها و موارد درخواستي از زمان اطلاع و ثبت تا زمان رفع خاموشي و يا اجابت درخواست انجام وظيفه مي نمايد

اين سامانه فعاليت هاي زيادي را پشتيباني مي كند از قبيل اطلاع از خاموشي­هاي جاري شبكه و زمان وصل آن ها، تماس با اپراتو ، ثبت كاركرد كنتور و . . .

براي ثبت كاركرد تلفني كنتور ابتدا 121 را شماره گيري نماييد و سپس عدد 4 را از طريق صفحه كليد وارد كرده و بعد از آن كاركرد كنتور خود را وارد نماييد.

تاریخ به روز رسانی: 1396/12/15
تعداد بازدید: 84
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
شعار
Powered by DorsaPortal