• 1403/04/17 - 11:41
  • - تعداد بازدید: 77
  • - تعداد بازدیدکننده: 77
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

استفاده بهینه از برق، اولویت هیئات مذهبی باشد

مدیر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) بیان داشت: از کلیه دست اندرکاران مراسمات ارزشمند سوگواری تقاضا می شود در استفاده بهینه از برق و صیانت از این منبع ارزشمند بیش از پیش مشارکت نموده و با رعایت کردن نکات ایمنی، در اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق و استفاده صحیح از آن، یاری رسان صنعت توزیع برق باشند.

استفاده بهینه از برق، اولویت هیئات مذهبی باشد

مدیر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع)  بیان داشت: از کلیه دست اندرکاران مراسمات ارزشمند سوگواری تقاضا می شود در استفاده بهینه از برق و صیانت از این منبع ارزشمند بیش از پیش مشارکت نموده و با رعایت کردن نکات ایمنی، در اشاعه و ترویج فرهنگ صحیح مصرف برق و استفاده صحیح از آن، یاری رسان صنعت توزیع برق باشند.

حسین مهراندیش افزود: توجه به مسائل و نکات ایمنی در برق و همچنین مدیریت مصرف برق توسط مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی به ویژه در ایام محرم و به خصوص در زمان حضور دسته جات عزاداری محبان اهل بیت در خیابان ها و معابر امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت توزیع برق در سراسر استان همواره آماده همکاری در تامین برق مطمئن و ایمن می باشند اظهار داشت: هیئت هایی که جهت برگزاری مجالس شریف و مذهبی نیاز به برق موقت دارند، ضمن خودداری از تامین برق نا ایمن، مراتب اختصاص برق موقت را از مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه پیگیری و یا با تلفن 121 تماس حاصل نمایند.

مهراندیش تصریح کرد: مسئولان وخادمان هیئت های مذهبی درطول سال و علی الخصوص در ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) از لامپ های کم مصرف و پریازده جهت تامین روشنایی موردنیاز مجالس استفاده نموده و از لامپ های کم بازده و پرمصرف مدادی و رشته ای استفاده ننمایند.

وی خاطرنشان ساخت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار و ایمنی بیشتر شبکه توزیع، به هنگام حمل پرچم و علامت های مخصوص و مرسوم عزاداری، به شبکه ها و تاسیسات توزیع برق که در خیابان ها و معابر وجود دارد توجه شود.

وی افزود: به منظور گرفتن انشعاب برای تامین برق، در عین حال که از ترمینال های متناسب و پریزهای استاندارد استفاده می شود، از بکارگیری یک پریز برای چندین مصرف کننده جداً اجتناب نمایند.

وی تاکید کرد: هیئت ها تابلوهای ورودی برق را  از دسترس افراد خردسال و همچنین وسایل گرم کننده ومحیط های مرطوب دور نگه داشته و از بالا رفتن از تاسیسات و پایه های برقی به منظور نصب پرچم، پلاکارد و فیلم برداری مراسم ها اکیداً خودداری نمایند.

حسین مهراندیش تصریح کرد: با توجه به هم زمانی ایام گرم سال و مراسم های عزاداری از عموم مردم استان به ویژه هیئت های مذهبی تقاضا می شود نکات مدیریت مصرف برق را به منظور تامین برق مطمئن در شب های ماه عزاداری به عنوان یک معروف مدنظر قرار داده تا مراسم های عزاداری، به صورت باشکوه و تامین برق مطمئن و به دور از حادثه مانند هرسال برگزار گردد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3822
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب