• 1402/12/26 - 14:03
  • - تعداد بازدید: 41
  • - تعداد بازدیدکننده: 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف زیارت عتبات عالیات

اعزام کاروان نور تا نور به پایان رسید

با هدف زیارت عتبات عالیات

اعزام کاروان نور تا نور به پایان رسید

اولین دوره از اعزام کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تحت قالب کاروان "نور تا نور" ویژه زیارت عتبات عالیات به پایان رسید.

بنا بر برنامه ریزی های صورت پذیرفته در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اولین دوره از اعزام 36 نفر از کارکنان و خانواده های همکار با شعار کاروان نور تا نور مزین به پرچم صنعت برق در تاریخ 17 اسفند به انجام رسید و زائران به نجف، کاظمین، سامرا و کربلای معلی مشرف شدند.

گفتنی است : نظر به استقبال و درخواست های مکرر همکاران مشتاق عزیمت به اینگونه از سفرهای معرفتی و معنوی با هماهنگی واحدهای ذیربط نسبت به اعزام همکاران و مشتاقان زیارت اهل بیت علیه اسلام اینگونه سفرها تداوم داشته باشد.

خاطرنشان می سازد: در این دوره از سفرها که با هماهنگی و مساعدت مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، شورای فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج، معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت منابع انسانی، دفتر حراست و .... به انجام رسیده است برنامه هایی شامل زیارت مرقد مطهر ائمه اطهار امامان علی (ع)، حسین(ع)، کاظم(ع)، جواد(ع)، هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به انجام رسیده است و از محل های متبرک نظیر مساجد کوفه، سهله و حنانه، آرامگاه طفلان مسلم ابن عقیل و بارگاه حبیب ابن مظاهر و همچنین از بزرگترین آرامگاه شیعیان در نجف الاشرف، مرقد مطهر کمیل ابن زیاد، میثم تمار، نرجس خاتون مادر گرامی امام مهدی (عج) و حکیمه دختر امام جواد(ع)، منزل امام علی(ع) و محل خیمه گاه 72 تن از اصحاب و یاران سیدالشهدا(ع) با انجام مراسمات مرسوم، بازدید به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3747
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب