• 1400/11/03 - 10:06
  • - تعداد بازدید: 14
  • - تعداد بازدیدکننده: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برنامه ارتباط مردمی مسولان شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد

به منظور پاسخگویی برخط به تماس های مردمی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه برق، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

در راستای پاسخگویی برخط به تماس های
مردمی انجام شد؛



برنامه ارتباط مردمی مسولان شرکت
توزیع برق استان سمنان در مرکز سامد



به منظور پاسخگویی برخط به تماس های مردمی برای رسیدگی به
مسائل و مشکلات حوزه برق، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان
در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت
"سامد" حضور یافت.



مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب
بیان کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر
مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، چهارمین برنامه ارتباط مردمی
مسولان شرکت توزیع برق در سال 1400، در زمینه پاسخگویی به درخواست های مردمی از
طریق شماره تلفن 111، در مرکز سامد انجام شد.



ابوالفضل همتی با اشاره به این که این برنامه به مدت یک و
نیم ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد گفت: از سمنان، سرخه، دامغان و شاهرود، به
ترتیب پنج، سه، دو و یک تماس تلفنی از سوی تقاضیان و مشترکان برق با شماره 111
برقرار شده است.



وی با عنوان این که از مجموع 11 نفر تماس گیرنده، 21 مورد
با موضوعات روشنایی معابر، جابه جایی پایه برق، تبدیل وضعیت استخدامی و برق برای
پمپاژ ثانویه چاه آب کشاورزی مطرح شده و جوابیه لازم بابت موارد مطروحه توسط رضا
علی اصغری، عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان
سمنان ارائه شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 3189
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب