• 1402/08/11 - 10:08
  • - تعداد بازدید: 30
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به منظور بررسی مشکلات مردمی صورت گرفت؛ پاسخگویی برخط به مشترکان توزیع برق استان سمنان

به منظور بررسی مشکلات و درخواست های مردمی، معاون شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت حضور یافت.

به منظور بررسی مشکلات مردمی صورت گرفت؛
پاسخگویی برخط به مشترکان توزیع برق استان سمنان
به منظور بررسی مشکلات و درخواست های مردمی، معاون شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت حضور یافت.
سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان این خبر گفت: در راستای عمل به شعار دولت مردمی، ابتکارات متعددی از جمله ارتباط چهره به چهره مردم از طریق مواصلات تلفنی و مستمر با عالی ترین مقامات استان و دستگاه های اجرایی در مرکز ارتباطات مردمی استانداری استان سمنان برنامه ریزی شده است.
مهدی زمانی با اشاره به این که رضا علی اصغری معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان در مرکز سامد استان حضور یافت افزود: این حضور در راستای رویکرد مردمی بودن دولت و انتظارات به حق مردم درخصوص کاهش فاصله مسئولان با مردم و رسیدگی حداکثری و بی منت به مطالبات مردمی به انجام رسیده است.
وی تصریح کرد: این برنامه که به مدت یک ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد با بررسی 6 تماس تلفنی و یک مراجعه حضوری از شهرستان های سمنان ، شاهرود ، میامی ، سرخه ، و شهر بسطام صورت پذیرفت و پاسخ های مرتبط و رفع موانع در راستای متن صریح قانون و بخشنامه های ابلاغی شرکت توانیر به متقاضیان اعلام شد.
گفتنی است: همچنین برنامه ملاقات عمومی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان همه روزه با هماهنگی و همچنین در روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 10 صبح لغایت 12 ظهر برقرار است و متقاضیان و مشترکان برق استان می توانند با شماره تلفن چهاررقمی 3621 و یا تلفن ثابت 334335170 جهت حضور وانجام ملاقات بی واسطه با مدیرعامل هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
یادآور می شود: همچنان شماره تلفن 33435151 دفتر رسیدگی به شکایات مردمی این شرکت، سامانه پیامکی به شماره 30008723000121 و همچنین تارنمای
https://shekayat.semepd.ir/ آماده دریافت شکایات، پیشنهادها و انتظارات مردم بزرگوار و مشترکین صنعت توزیع برق استان سمنان است.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 3717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب