از اطلاعرسانی تا اعتمادسازی؛
روابطعمومی؛ بازوی راهبردی شفافسازی و اعتمادسازی در صنعت برق
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشتماه، روز ملی ارتباطات و روابطعمومی، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت، با صدور پیامی این روز را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
از اطلاعرسانی تا اعتمادسازی؛
روابطعمومی؛ بازوی راهبردی شفافسازی و اعتمادسازی در صنعت برق
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشتماه، روز ملی ارتباطات و روابطعمومی، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت، با صدور پیامی این روز را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است:روابط عمومی، هنری است بر پایه ارتباط مؤثر، صداقت در اطلاعرسانی و نقشآفرینی در پیوند بین مردم و سازمان. امروز، روابط عمومی دیگر صرفاً یک واحد اداری نیست، بلکه قلب تپنده ارتباطات سازمانی و بازوی اجرایی برای پاسخگویی، شفافسازی و تعامل سازنده با افکار عمومی است.
مهدی زمانی با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در ارتقای سرمایه اجتماعی افزود:امروزه روابط عمومی ها نقش کلیدی در تبیین عملکردها، جلب اعتماد مردمی و توسعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی در صنعت برق دارند و خوشحالیم که با تلاش خلاقانه و تعهد حرفهای همکارانمان در این حوزه، توانستهایم گامهای مثبتی در مسیر ارتباط دوسویه با مردم برداریم.
وی تصریح داشت: روابطعمومی در صنعت برق، نقشی فراتر از اطلاعرسانی دارد و بهعنوان پل ارتباطی میان سازمان و مردم عمل میکند. در شرایطی که برق بهعنوان زیرساخت حیاتی زندگی و اقتصاد جامعه شناخته میشود، شفافسازی، پاسخگویی به موقع، آموزش و فرهنگسازی در زمینه مصرف بهینه، تنها از طریق یک روابطعمومی پویا و تخصصمحور امکانپذیر است. روابطعمومی میتواند با مدیریت افکار عمومی، تبیین عملکردها، مقابله با شایعات و بحرانها و تقویت اعتماد مردمی، ضامن پایداری ارتباط بین صنعت برق و جامعه باشد.
مدیر دفتر روابط عمومی در پایان، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه اطلاعرسانی، اظهار داشت: «امیدوارم با اتکا به توان تخصصی و همدلی میان همکاران، شاهد ارتقای هرچه بیشتر نقش روابط عمومی در خدمترسانی شایسته به مردم شریف استان باشیم.

نظر دهید