• 1400/02/22 - 10:11
  • - تعداد بازدید: 15
  • - تعداد بازدیدکننده: 15
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سامانه خدمات غیرحضوری 1521 در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

در راستای حذف مراجعات حضوری، هوشمندسازی و مکانیزه نمودن پاسخگویی به متقاضیان و مشترکان، سامانه خدمات غیرحضوری 1521 شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان راه اندازی شد.


در راستای حذف مراجعات
حضوری راه اندازی شد؛



سامانه خدمات غیرحضوری
1521 در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان



در راستای حذف مراجعات
حضوری، هوشمندسازی و مکانیزه نمودن پاسخگویی به متقاضیان و مشترکان، سامانه خدمات
غیرحضوری 1521 شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان راه اندازی شد.



مدیرعامل شرکت توزیع برق
استان با اعلام این خبر اظهار داشت: پایش انتظارات و نظرسنجی مکانیزه از نحوه
ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان، افزایش کارائی و بهره وری نیروی انسانی، ارائه
خدمات در حوزه استان و تحقق سیاست های دولت الکترونیک، به عنوان اهداف این طرح
است.



سیدمحمد موسوی زاده گفت:
در صورت تماس متقاضی و مشترک برق برای اخذ انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب،
اطلاعات اولیه به صورت تلفنی توسط کاربران 1521 در سیستم ثبت و متقاضی یا مشترک
راهنمایی گردیده که مستندات را آماده نموده تا با مراجعه حضوری همکاران این شرکت،
اصل مدارک ملاحظه و تصویر آن دریافت شده تا خدمت موردنظر به انجام برسد.



وی با اشاره به این که
شماره تلفن چهاررقمی 1521 از طریق تلفن همراه و تلفن ثابت، بدون گرفتن پیش شماره
قابلیت دریافت و پاسخگویی دارد یادآور شد: در تمامی موارد و پایان هر مرحله از
ارائه خدمات، جهت اطمینان خاطر از روند پیگیری درخواست ها، پیامک به متقاضیان یا
مشترکان ارسال می شود.



وی با اظهار این که
درخواست انشعاب برق و نصب کنتور، درخواست افزایش یا کاهش قدرت انشعاب و اطلاع از
آخرین صورت حساب برق و پرداخت قبوض ازجمله خدمات قابل ارائه از طریق این سامانه
است افزود: ارائه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان و مشترکان وخدمات پس از فروش شامل
تغییر نام، جا به جایی کنتور، اصلاح انشعاب، آزمایش کنتور، جمع آوری انشعاب و
موارد مرتبط با خدمات مشترکین، از دیگر خدماتی است که از طریق سامانه 1521 انجام
می شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 2974
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب