• 1403/02/29 - 12:02
  • - تعداد بازدید: 52
  • - تعداد بازدیدکننده: 52
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

هزینه برق مشترکان خانگی استان سمنان با دور کندکولر آبی همسو با الگوی تعیین شده است

معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: هزینه برق مصرفی مشترکین خانگی در استان سمنان که در فصل گرم سال از کولرهای آبی به جهت سیستم سرمایشی استفاده نمایند در راستای الگوی مصرف تعیین شده بوده و قطعاً با افزایش چشمگیری روبه رو نخواهند شد.

هزینه برق مشترکان خانگی استان سمنان با دور کندکولر آبی همسو با الگوی تعیین شده است

معاون فروش وخدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: هزینه برق مصرفی مشترکین خانگی در استان سمنان که در فصل گرم سال از کولرهای آبی به جهت سیستم سرمایشی استفاده نمایند در راستای الگوی مصرف تعیین شده بوده و قطعاً با افزایش چشمگیری روبه رو نخواهند شد.

مهدی پاک طینت با اعلام اینکه در تمامی مناطق استان به غیر از شهرستان های گرمسار و آرادان الگوی مصرف ابلاغی در فصول گرم سال 300 کیلووات ساعت است افزود: به دلیل شدت گرما در شهرستان های یاد شده و چسبندگی آن در مدت طولانی در فصول گرم الگوی مصرف 400 کیلووات ساعت مبنای محاسبه قبوض خواهد بود.

وی با هشدار به مشترکینی که از اسپیلت و کولر گازی برای خنک سازی دمای محیط استفاده می کنند گفت: استفاده از کولرهای گازی در مناطق عادی قطعاً افزایش سه برابری مصرف برق را به همراه خواهد داشت.

پاک طینت افزود: بررسی علت مصرف خارج از عرف مشترکین خانگی، مراجعه حضوری و مذاکره به منظور جلب مشارکت حداکثری مشترکین صنعتی، کنترل روند مصرف مشترکین اداری و کشاورزی، اجرای کنترل پذیری مشترکین اداری و مشترکین خارج از شرکت های صنعتی و اجرای طرح کنترل پذیری مشترکین اداری و مشترکین خارج از شهرک های صنعتی و اجرای طرح اپراتور هوشمند انرژی از دیگر اقداماتی است که به جهت مدیریت ناترازی بخش تولید و عبور از پیک بار سال 1403 برنامه ریزی شده است.

وی به اجرایی شدن طرح تهیه تابلو لوازم اندازه گیری انشعاب دیماندی در دفتر نظارت بر خدمات مشترکین اشاره کرد و افزود: واگذاری 201 انشعاب غیردائم، انجام 205 مورد اعلام شرایط مشترکین ولتاژ اولیه در سال گذشته و پاسخ به 612 مورد استعلام مدیریت های توزیع برق شهرستان ها از مهمترین اقدامات اجرایی در این دفتر بوده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 99 درصد از پرداخت های صورت پذیرفته توسط مشترکین به صورت غیرحضوری صورت پذیرفته و عددی افزون بر دو میلیون و پانصد هزار صورت حساب برای مشترکین صادر شده است.

وی همچنین به تکمیل و برقراری ارتباط سیستم جامع شرکت با سامانه مدیریت انرژی در دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت در سال 1402 اشاره داشت و گفت: آماده سازی بسترهای لازم برای تحقق طرح ملی خدمت سبز، اعمال خدمات پس از فروش شامل تعویض، اصلاح کارکرد، تغییر نام و تعرفه و صدور صورت حساب های کنتورهای هوشمند خانگی به صورت قرائت از راه دور از مهمترین اقدامات این معاونت در سال گذشته بوده است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3781
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب