اجرای فعالیت های فرهنگی تبلیغی توسط شرکت توزیع برق استان سمنان
به منظور همکاری مشترکان در برنامه های مدیریت مصرف برق، فعالیت های اثرگذاری از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرا در آمده است.
با
رویکرد مدیریت مصرف انجام شد؛
اجرای
فعالیت های فرهنگی تبلیغی توسط شرکت توزیع برق استان سمنان
به منظور همکاری
مشترکان در برنامه های مدیریت مصرف برق، فعالیت های اثرگذاری از سوی شرکت توزیع
برق استان سمنان به اجرا در آمده است.
مدیردفتر روابط
عمومی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت: در راستای نهادینه سازی مصرف
بهینه و با هماهنگی دفتر مدیریت مصرف، پایگاه مقاومت بسیج نور، امور زنان وخانواده
و روابط عمومی این شرکت، اقدامات درون و برون سازمانی موثری برای آموزش و آگاهی
بخشی صورت گرفته و همچنان استمرار خواهد داشت.
ابوالفضل همتی
به مهم ترین فعالیت های این بخش در پیک سائی اشاره کرد و گفت: کلیه اقدامات و
برنامه های فرهنگی تبلیغی مدیریت مصرف برق در کمیته ای به همین عنوان برنامه ریزی
و به مرحله اجرا در می آید.
دبیر کمیته
فرهنگی تبلیغی مدیریت مصرف این شرکت اظهارداشت: ساخت انیمیشن و موشن گرافی آموزشی،
پخش 19 هزار و 945 ثانیه آنونس های رادیویی، 197 عنوان نشان آگهی و644 تیزر و
زیرنویس تلویزیونی، استفاده از ظرفیت جراید، تلویزیون های شهری، اجرای مسابقات
هفتگی و تهیه و پخش 60 برنامه رادیویی پرتو، از جمله این اقدامات است.
همتی اضافه کرد:
اجرای طرح"ب مثل برق" ویژه نوباوگان مهدهای کودک، برپایی ایستگاه های
نقاشی، استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل و پرتابل های شهری و روستایی، نشست
مدیرعامل با مسئولین استان، ائمه جمعه، مسئولان پایگاه های بسیج ادارات، شورای
هماهنگی بانک ها، شورای اداری استان، همایش دهیاران و اصحاب رسانه جهت تشریح
برنامه های پیک بار تابستانی، برگزاری همایش ویژه مشترکان صنعتی، بانوان شاغل
دستگاه های اجرایی، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل، تجلیل از منتخبین
مسابقات فرهنگی و هنری و جشنواره کاریکاتور، از فعالیت های صورت پذیرفته در زمینه
فرهنگ سازی مدیریت مصرف در سال قبل به شمار می رود.
وی در ادامه
تصریح کرد: پخش بروشورهای آموزشی در بین اقشار مختلف، آموزش 10 هزار دانش آموز در
قالب طرح یاوران برق در آموزشگاه های مقاطع تحصیلی ابتدایی، تجلیل از مشترکان کم
مصرف استان، اجرای طرح همیار انرژی ویژه بانوان روستایی استان، آموزش نمازگزاران و
بسیجیان، درج مطالب آموزشی در نشریه داخلی پرتو و تهیه طرح های گرافیکی و ارائـه
در شبکـه های اجتمـاعی، از دیگر برنـامه هایی است که در راستای نهادینه سازی فرهنگ
مصرف بهینه برق به انجام رسیده است.