• 1402/11/29 - 12:27
  • - تعداد بازدید: 24
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛

ارتباط برخط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامد

به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛

ارتباط برخط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامد

به منظور پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، چهارمین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال ۱۴۰۲، در زمینه پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن 111، در مرکز سامد انجام شد.

مهدی زمانی با اشاره به این که این برنامه از ساعت 10 تا 11 صبح و به مدت یک ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد گفت: از شهرستان های دامغان ، میامی و شاهرود به ترتیب 2 ، 1 و 4 تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره 111 برقرار و دو مورد مراجعه حضوری شده است.

وی با عنوان این که از مجموع نه نفر تماس گیرنده، 11 موضوع مطرح گردیده و جوابیه لازم از سوی سید محمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ارائه شده است.

گفتنی است برنامه ارتباط بر خط این شرکت در مرکز سامد به صورت هر سه ماه یک بار در طول سال به انجام رسیده و تمامی موارد و درخواست ها ظرف کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگویی خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 79
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب