• 1398/06/20 - 11:31
  • - تعداد بازدید: 21
  • - تعداد بازدیدکننده: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارتقاي شاخص هاي كمي و كيفي موجب رضايت مندي بيشتر مشتركان مي شود

مديرعامل شركت توزيع برق استان در برنامه اي يك روزه، از واحدهاي مختلف مديريت توزيع برق شهرستان سمنان بازديد به عمل آورد.

مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان:

ارتقاي شاخص هاي كمي و كيفي موجب رضايت مندي بيشتر مشتركان مي شود

مديرعامل شركت توزيع برق استان در برنامه اي يك روزه، از واحدهاي مختلف مديريت توزيع برق شهرستان سمنان بازديد به عمل آورد.

سيد محمدموسوي زاده در اين برنامه ضمن قدرداني از تلاش و زحمات همكاران در امر خدمت رساني بيان داشت : اقدامات ارزشمندي كه در بخشهاي فضاسازي و بهينه سازي محيط اداري صورت گرفته، در راستاي مديريت خلق منابع مي باشد.

وي با اشاره به اين كه فلسفه وجودي ما خدمت شايسته به مردم است گفت : همگي ما بايد عزم خود را جزم كرده تا كارهائي كه انجام مي دهيم به نحو مناسبي اجرائي شده و رضايت مردم موجب خشنودي خداوند متعال مي شود.

وي با عنوان اين كه طرح تكريم ارباب رجوع از جمله برنامه هاي بسيارمهم در سطح شركت محسوب مي شود افزود : ارتقاي شاخص هاي كمي و كيفي در عرصه خدمت رساني، موجب رضايت مندي بيشتر مشتركان مي شود.

وي تصريح كرد : چهارده شاخص از سوي صنعت برق به صورت لحظه اي و مداوم در حال رصد و ارزيابي است و با تلاش مضاعف مي بايست در راستاي ارتقاي مستمر اين شاخص ها گام برداريم.

موسوي زاده به اهميت موضوع طرح ملي قبض سبز اشاره كرد و يادآور شد : حذف قبوض كاغذي برق يكي از طرح هائي است كه در اولويت كاري قرار دارد و با همت بيشتري مي بايد اطلاعات تلفن همراه مشتركان را جمع آوري و مشاركت كاملي در اين بخش صورت گيرد.

گفتني است : در اين برنامه مديرعامل شركت توزيع برق استان از واحدهاي بهره برداري، خدمات مشتركين ، انبار، اتفاقات، امور مهندسي و برنامه ريزي و خدمات مالي و  اداري برق سمنان بازديد كرده و در نشست پاياني نيز رهنمودهاي لازم را ارائه نمود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 2338
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب