• 1403/05/08 - 10:11
  • - تعداد بازدید: 18
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برای بیست و چهارمین سال متوالی انجام شد؛

ارزیابی مطلوب و تصویب صورتهای اساسی مالی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان داشت: جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، با حضور صاحبان سهام، بازرس قانونی و اعضای هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، در شرکت توانیر برگزار شد.

برای بیست و چهارمین سال متوالی انجام شد؛

ارزیابی مطلوب و تصویب صورتهای اساسی مالی شرکت توزیع نیروی  برق استان سمنان

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بیان داشت: جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، با حضور صاحبان سهام، بازرس قانونی و اعضای هیات مدیره شرکت توزیع نیروی  برق استان سمنان، در شرکت توانیر برگزار شد.

حمید نظری با بیان اینکه فرآیند تجزیه و تحلیل صورت های مالی یک شرکت به منظور اهداف تصمیم گیری و آگاهی از وضعیت مالی و سلامت کلی سازمان به انجام می رسد افزود: در این نشست، حسابرس و بازرس قانونی شرکت، گزارش صورت های اساسی مالی شامل؛ تراز نامه ، سود و زیان و گزارش وجوه نقد برای سال منتهی به 29 اسفند ماه 1402 را که به طور مطلوب ارزیابی شده بود را  به حضور مجمع عمومی ارائه کرده و در جریان این نشست، عملکرد صورت های مالی به تصویب مجمع عمومی سالیانه شرکت رسید.

وی خاطر نشان ساخت: صاحبان سهام شرکت از این که برای 24 امین سال متوالی، صورت های اساسی مالی به طور مطلوب ارزیابی و تصویب می گردد، از تلاش بی وقفه و زحمات ارزشمند مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3834
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب