• 1402/12/19 - 11:49
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدیدکننده: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعزام کاروان نور تا نور شرکت توزیع استان سمنان به عتبات عالیات

اعزام کاروان نور تا نور شرکت توزیع استان سمنان به عتبات عالیات

با هماهنگی اداره کارکنان و رفاه معاونت منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اعزام اولین کاروان هوایی عتبات عالیات با شعار "نور تا نور" از استان سمنان صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت منابع انسانی توزیع برق استان سمنان با اعلام اینکه این کاروان متشکل از ۳۶ نفر از همکاران و اعضای خانواده آنان است افزود: این کاروان مزین به پرچم صنعت برق و با هدف ایجاد تحول روحی و اخلاقی در همکاران و خانواده آنان برای مقابله با آسیب های اجتماعی صورت پذیرفته است.

محمد گارنگی گفت: در جهت تسهیل اعزام همکاران به این سفر معنوی و نظر به استقبال زیاد همکاران مشتاق مقرر شده است این دسته از سفرها با انجام برنامه ریزی های لازم نسبت به تداوم اعزام در بازه های زمانی مختلف در جهت اعزام به این سفر پرخیر و برکت اقدام نمائیم.

وی افزود: جهت رفاه حال همکاران برای اعزام به سفرهای زیارتی هزینه های مترتب به این سفرها با مساعدت مدیران مجموعه شرکت توانیر به صورت اقساط چند ماهه از حقوق کارکنان اعزامی کسر می گردد.

گارنگی خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط سخت کارکنان شرکت های توزیع برق اینگونه سفرهای معنوی – زیارتی می تواند در جهت بالا بودن روحیه و افزایش توانمندی همکاران در راستای تداوم خدمت رسانی و کار جهادی و انقلابی مورد تاکید وزیر نیرو قرار گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: مدت اقامت کاروان اعزامی توزیع برق در این سفر روحانی هفت شب می باشد که به ترتیب محل اسکان زائران در شهرهای نجف، کاظمین، کربلا و سامرا برنامه ریزی شده است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3741
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب