• 1402/12/22 - 09:58
  • - تعداد بازدید: 20
  • - تعداد بازدیدکننده: 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت بزرگداشت هفته شهدا انجام شد

تجلیل از خانواده معظم شهدای منتسب به همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

 به مناسبت بزرگداشت هفته شهدا انجام شد؛

تجلیل از خانواده معظم شهدای منتسب به همکاران شرکت توزیع برق استان سمنان

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان و جمعی از همکاران، از خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان این شرکت تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در آئین تجلیل از خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع برق استان بیان کرد: روز بزرگداشت شهدا، فرصتی شایسته برای الگو پذیری از اخلاق و رفتار شهیدان است، شهیدانی که با انتخاب صحیح برای دین و میهن خود تا پای جان ایستادند بی شک آنها انتخاب شده از سوی پروردگار هستند و این افتخار برای خانواده های معظم شهدا و منتسبین به این بزرگواران از الطاف الهی است.

وی با اشاره به این که شهادت عشق به وصال محبوب  و معشوق در زیباترین شکل است اظهار کرد: خانواده شهدا با ایثار و فداکاری فرزندان خود را در راه خدا و دفاع از کشور تقدیم کردند و این جلوه بی بدیل ایثار است.

وی با عنایت به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون شهادت، مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است که نمی گذارند این جان، مفت از دستشان برود گفت: در عرصه جهاد تبیین می بایست جایگاه والای ایثار و ایثارگری را در جامعه ترویج و تعمیم دهیم.

خاطرنشان می سازد: در این مراسم با اعطای لوح تقدیر و هدایایی، از ۲۴ نفر خانواده شهدای منتسب به همکاران این شرکت و سه نفر از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس با اعطای لوح تقدیر و هدایایی،  قدردانی به عمل آمد.

همچنین پس از خاتمه این مراسم، آئین غرس نهال در محوطه فضای سبز حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به یاد شهدای منتسب به خانواده همکاران انجام شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3744
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب