• 1403/02/11 - 12:43
  • - تعداد بازدید: 75
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به مناسبت روز صنعت برق انجام شد؛

تجلیل از کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

به مناسبت روز صنعت برق انجام شد؛

تجلیل از کارگران نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

همزمان با "روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر "، از کارگران نمونه شرکت توزیع برق استان سمنان تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این آئین با گرامیداشت "روز صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر " گفت:باید ایمنی، سلامت، دقت و سرعت عمل چهار اصل مهم و اساسی در اجرای فعالیت های محوله باشد و انجام این ملاحظات قطعاً در مرحله اول، ضامن حفظ سلامتی و در مرحله دوم حراست از وسایل و تجهیزات است.

سیدمحمد حسینی نژاد با اشاره به این که روز ملی صنعت برق روز خادمان بی منت و تلاشگرانی خستگی ناپذیر است افزود:  رسالت ما روشن کردن و روشن نگهداشتن چراغ خانه هموطنان و گرداندن چرخ صنعت کشور است و بدینوسیله از زحمات، تلاش و تعهد سازمانی همه شما قدردانی و تشکر می نمایم.

رئیس هیئت مدیره توزیع برق استان سمنان خاطرنشان ساخت: نقش کارگران و نیروی انسانی در سرپا نگه داشتن صنعت برق برکسی پوشیده نیست و قطعاً این قشر در جامعه نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک هر سازمانی به شمار می روند.

وی افزود: اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه خدمت رسانی، آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران به مردم شریف استان را دارم.

حسینی نژاد یادآور شد: یازدهم اردیبهشت "روز جهانی کار و کارگر"، مناسبتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزشمند کارگرانی که برای آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و این مهم مبّین اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع این قشر خدوم است.

گفتنی است: این مراسم که با حضور مدیریت های توزیع برق شهرستان های سمنان، سرخه، مهدیشهر، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان و میامی برگزار شد، از "فرزاد فاتحی فر" به عنوان مسئول ایمنی نمونه، از "مهدی صبوری" به عنوان بهره بردار نمونه و "فرشید شورونی، عباس نقیب زاده، محمود عنبری، محمود عامری، محمدحسین شاه محمدی، حسن کلانژاد، حامد مقصودی، بهمن جوادی، ابراهیم سلیمی، علی حیدری، دانیال شجری، سعید ضمیری، مسعود برزگر، موسی ملاحسنی و حسین شمس الدین "، کارگران نمونه شرکت توزیع برق استان سمنان، با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3768
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب