• 1403/05/10 - 11:25
  • - تعداد بازدید: 37
  • - تعداد بازدیدکننده: 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر عامل توزیع برق استان سمنان:

تمامی ادارات بایستی مولدهای خود را در اوج بار وارد مدار نمایند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: به جهت تامین برق پایدار برای مشترکان در ایام گرم سال، تمامی ادارات استان سمنان بایستی در این ایام مولود های برق خود را وارد مدار نمایند.

مدیر عامل توزیع برق استان سمنان:

تمامی ادارات بایستی مولدهای خود را در اوج بار وارد مدار نمایند

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: به جهت تامین برق پایدار برای مشترکان در ایام گرم سال، تمامی ادارات استان سمنان بایستی در این ایام مولد های برق خود را وارد مدار نمایند.

سید محمد حسینی نژاد با اعلام این خبر افزود: تمامی مراکز حساس علی الخصوص بیمارستان ها نیز باید نسبت به نصب مولد برق و آماده بودن آنها در شرایط اضطراری اقدام عاجل به عمل آورند.

وی افزود : تمامی مراکز دولتی، غیر انتفاعی، بانک ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی غیر دولتی نیز که دارای نیروگاه  و مولد برق اضطراری هستند، باید طبق ساعت های  اعلامی حداقل در ساعت 11 تا 15 نسبت به استفاده از مولد های خود تامین اقدام نمایند.

حسینی نژاد به الزام مجتمع های تجاری و فروشگاه های بزرگ در بکارگیری مولد در یازه زمانی 12 ظهر تا 18 عصر هر روز تا پایان شهریور ماه تاکید داشت: این مراکز نیز به مانند سایر دستگاه های اجرایی ملزم به کاهش میزان برق دریافتی خود از شبکه سراسری برق حداقل به میزان بازه زمانی متناظر سال گذشته هستند و در صورت رعایت ننمودن موارد گفته شده قطعا با محدودیت های جدید مواجه خواهند بود.

رئیس هیات مدیره توزیع برق استان سمنان در عین حال تصریح کرد: برای بخش های بزرگ تجاری در صورت عدم اصلاح و کاهش مصرف برق پس از دوبار تذکر تعرفه برق برابر با حداکثر نرخ تابلو سبز محاسبه و اعمال خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: در تمامی ادارات بایستی موارد گفته شده مدیریت مصرف برق مانند کاهش 70 درصدی مصرف برق به نسبت سال 1400 و کاهش 30 درصدی به نسبت سال گذشته به دقت رعایت نمایند و در صورت عدم توجه به نکات گفته شده مورد اعمال محدودیت های مصرف قرار خواهند گرفت.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3836
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب