• 1400/07/26 - 09:12
  • - تعداد بازدید: 5
  • - تعداد بازدیدکننده: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامد

به منظور پاسخگویی برخط به تماس های مردمی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه برق، سرپرست شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت حضور یافت.

در
راستای برنامه ارتباط مردمی انجام شد؛



حضور
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامد



به منظور
پاسخگویی برخط به تماس های مردمی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه برق، سرپرست
شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت حضور
یافت.



مدیر روابط
عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات
مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری
سمنان، سومین برنامه ارتباط مردمی سرپرست شرکت توزیع برق استان در سال 1400،
درزمینه پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق شماره تلفن 111، در سامد انجام شد.



ابوالفضل همتی
گفت: این برنامه که به مدت یک و نیم ساعت در مرکز سامد برنامه ریزی شده بود، از
شاهرود، مهدیشهر، دامغان، گرمسار، میامی، سمنان و بسطام، به ترتیب هرکدام یک، سه،
سه، یک، دو، سه و دو مورد تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره 111
انجام شد.



وی افزود: از
مجموع 15 تماس تلفنی، چهار درخواست با موضوع روشنایی معابر، خسارت به لوازم برقی
یک مورد، مسائل تعرفه ای و صورت حساب بهای برق مصرفی دو تقاضا، چهار مورد تشکر و
قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت در عرصه خدمت رسانی، یک مورد پیرامون جا به
جایی پایه های برق، تامین برق امامزاده یک درخواست، اعلام گزارش برق غیرمجاز یک
مورد و همچنین یک تقاضا با موضوع برق برای پمپاژ ثانویه چاه آب کشاورزی مطرح شده و
جوابیه لازم بابت موارد مطروحه توسط سرپرست این شرکت ارائه شد.



وی اضـافه کرد:
برنامه ملاقات عمومی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در روز سه شنبه هر هفته از
ساعت 10 صبح الی 12 ظهر پیش بینی و برقرار است و متقاضیان و مشترکان برق می توانند
با شماره تلفن 33435170 هماهنگی لازم را به عمل آورند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 3099
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب