• 1397/10/01 - 12:14
  • - تعداد بازدید: 31
  • - تعداد بازدیدکننده: 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره آموزشي نحوه مواجهه با كاركنان دشوار

دوره آموزشي نحوه مواجهه با كاركنان دشوار

در توزيع برق سمنان برگزار شد؛

دوره آموزشي نحوه مواجهه با كاركنان دشوار

دوره آموزشي دو روزه " نحوه مواجهه با كاركنان دشوار" با حضور 29 نفر از مديران شركت توزيع برق استان سمنان به مدت هجده ساعت برگزار شد.

عضو هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي به عنوان مدرس اين دوره آموزشي بيان داشت: كاركنان دشوار به چهار گروه شامل؛ كاركنان پرواز پايين، بازيكنان قدرت ، منفي نگران و فريبكاران تقسيم مي گردند.

مرتضي رضايي زاده با اشاره به اين كه براي مواجهه با كاركنان دشوار 16 تكنيك پيشگيري و 14 تكنيك درمان وجود دارد اضافه كرد: براي پيشگيري از پديدآمدن كاركنان دشوار سه عامل نگاه انساني و اخلاقي مانند حفظ حرمت و شخصيت همكاران و سپاسگزار بودن و همچنين مديريت مشاركتي مثل ارتقاي ارتباطات و به اشتراك گذاردن اطلاعات و تقويت مديريت منابع انساني نقش اساسي ايفا مي كند.

وي با ابراز اين كه سبك هاي مقابله با كاركنان دشوار پنج سبك رقابتي، مصالحه اي ، اجتنابي، مشاركتي و تطبيقي است افزود: انتخاب هر يك از اين سبك ها بستگي به موقعيت و زمينه ، ميزان اهميت موضوع و همچنين وابسته به دو طرف ارتباط مي باشد.

لازم به ذكر است: در اين دوره آموزشي پيرامون خصوصيات كارمندان دشوار، تفاوت،تضاد و تعارض ، دسته بندي و انواع كاركنان دشوار، راهبردهاي پيشگيري از دشوارشدن كاركنان، روش هاي درمان و شايستگي هاي مورد نياز مديران براي مواجهه با كاركنان دشوار به صورت كارگاهي به اجرا درآمد.   

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 2014
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب