• 1399/05/22 - 09:25
  • - تعداد بازدید: 24
  • - تعداد بازدیدکننده: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

متوسط زمان رسیدگی به درخواست های مردمی در شرکت توزیع برق استان 69 صدم روز است

متوسط زمان رسیدگی به درخواست های مردمی در حوزه مأموریت و مسئولیت شرکت توزیع برق استان سمنان در سه ماهه اول امسال، 69 صدم روز است.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان:



متوسط زمان رسیدگی به درخواست های
مردمی در شرکت توزیع برق استان 69 صدم روز است



متوسط زمان رسیدگی به درخواست های مردمی در حوزه مأموریت و
مسئولیت شرکت توزیع برق استان سمنان در سه ماهه اول امسال، 69 صدم روز است.



مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری
سمنان با بیان این مطلب بیان داشت: شرکت توزیع برق استان از جمله دستگاه های پیشرو
در امر بررسی، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاها و شکایت مردمی است.



قاسم شریفی با اشاره به این که در سه ماهه نخست سال جاری، هشت
برنامه ملاقات مردمی در توزیع برق صورت پذیرفته گفت: در بازه زمانی ذکر شده، یک
مورد حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق در مرکز سامد انجام گرفته و به 10 تماس برخط
تلفنی پاسخگوئی شده است.



وی اظهار داشت: درماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد؛ 16
درخواست مردمی در سامانه سامد به شرکت توزیع نیروی برق استان ارجاع شده، که کلیه
موارد ظرف کمتر از یک روز، جوابیه آنها ارائه شده است.



شریفی تصریح کرد: ظرفیت سامانه 121، قابلیت ارزشمندی برای
پاسخگویی محسوب می شود و در مراحل آتی، برنامه ارتباط برخط در مرکز ارتباط مردمی
شرکت توزیع برق استان انجام خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 2685
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب