• 1401/08/01 - 10:59
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدیدکننده: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

متوسط زمان پاسخگویی شرکت توزیع برق استان به شکایات مردمی دو روز است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان براساس گزارش دریافتی از سامانه سامد، عملکرد شرکت توزیع برق استان را در شش ماهه اول امسال ارائه کرد.

از سوی استانداری سمنان اعلام شد؛



متوسط زمان پاسخگویی شرکت توزیع برق
استان به شکایات مردمی دو روز است



مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری
سمنان براساس گزارش دریافتی از سامانه سامد، عملکرد شرکت توزیع برق استان را در شش
ماهه اول امسال ارائه کرد.



محمود قدرتی، با اشاره به رسالت و اهداف سامانه الکترونیکی
ارتباط مردم و دولت سامد ، در ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان و سریع مردم و
دولت، بیان کرده است: مجموع موارد ثبت شده در این سامانه مربوط به شرکت توزیع برق
استان سمنان، 33 مورد است که 24 پاسخ مثبت، دو پاسخ منفی، شش مشاوره و یک مورد
بایگانی ثبت شده است.



وی با تاکید بر پاسخگویی سریع، دقیق و به موقع به مطالبات
مردمی، خاصه رسیدگی به شکایات، زمان مطلوب جهت پاسخگویی و تعیین تکلیف نهایی
درخواست ها و شکایت ها از مبادی مختلف مانند مراجعات حضوری، تلفنی، وب سایت، ایمیل
و سامد را کمتر از هفت روز اداری اعلام و اظهار کرده است: از مجموع 33 مورد ثبت
شده مربوط به شرکت توزیع برق در سامانه سامد، 26 درخواست و هفت مورد شکایت می باشد
که متوسط زمان پاسخگویی به درخواست ها 2.1 و شکایت ها دو روز است.



وی همچنین ضمن قدردانی از مدیرعامل و دست اندرکاران سامانه
سامد در شرکت توزیع برق استان تصریح نموده است: به منظور تحقق حقوق شهروندی، جلب
رضایت ارباب رجوع و بهبود خدمات و فرآیندها، تداوم این عملکرد مناسب مورد انتظار
است.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 3437
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب