نامه های سامد در حوزه ماموریت توزیع برق در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگویی می شود
معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی سامد استانداری سمنان گفت: نامههای سامانه "سامد" در حوزه ماموریت و مسئولیت شرکت توزیع برق، در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و پاسخگویی میشود.
معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری
سمنان:
نامه های سامد در حوزه ماموریت توزیع برق در کوتاهترین زمان ممکن
پاسخگویی می شود
معاون مدیریت عملکرد و
ارتباطات مردمی سامد استانداری سمنان گفت: نامههای سامانه "سامد" در
حوزه ماموریت و مسئولیت شرکت توزیع برق، در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و پاسخگویی
میشود.
حسن انصاری فرد در خاتمه سومین
برنامه ارتباط مردمی سرپرست شرکت در مرکز سامد بیان کرد: سامانه 111 ، مرجعی برای
ثبت و ضبط و رسیدگی به شکایات و درخواستهای مردمی است که موارد به دستگاهها اعلام
و جوابیه اخذ و به متقاضی اطلاع رسانی می شود.
وی با اشاره به این که
برنامه ملاقات مردمی مدیران دستگاههای اجرایی، در حال حاضر روز سه شنبه هر هفته
برنامه ریزی شده افزود: شرکت توزیع برق استان در سه ماهه ی اول امسال 11 برنامه و سه ماهه دوم، 14 برنامه ملاقات عمومی را به انجام رسانده
است.
وی تصریح کرد: فرآیندی که از سوی مرکز
ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برای دستگاههای اجرایی به منظور پاسخ مثبت به
تقاضاها پیش بینی گردیده، 81
درصد می باشد و رویکرد بر این است که به درخواست ها پاسخ مثبت داده شود.
وی با بیان این که می باید سطح
پاسخگویی ها را ارتقا دهیم یادآور شد: در ارتباط با پاسخگویی و ارتباط مردمی، هر
سه ماه یک برنامه برای هر دستگاه ویژه سامانه سامد در نظر گرفته شده و شرکت توزیع
برق استان در برنامه سه ماهه، نخست 13
تماس و در برنامه سه ماهه دوم 11 نفر
تماس حاصل نموده و از مجموع 24
درخواست مطروحه، 59 درصد پاسخ مثبت
ارائه شده است.