پاسخگویی برخط مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به درخواست های مردمی
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت " سامد"، به درخواست های مردم پاسخگویی نمود .
از طریق سامانه سامد انجام شد ؛
پاسخگویی برخط مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به
درخواست های مردمی
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت
" سامد"، به درخواست های مردم پاسخگویی نمود .
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب گفت : طبق هماهنگی
دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، ارتباط مرکز سامد
" 111 " در شرکت توزیع برق برقرار شده و با هدف تسهیل در امر ارتباط مردم
با مسئولان، این برنامه در سالن جلسات شرکت به اجرا درآمد.
ابوالفضل همتی بیان داشت: در سومین برنامه ارتباط برخط مدیرعامل توزیع برق
با متقاضیان و مشترکان استان، یازده تماس تلفنی برقرار گردیده، که از شهرستان های میامی
سه ، شاهرود سه ، سرخه دو ، آرادان دو و گرمسار یک درخواست مطرح شده است .
وی اظهار داشت : از مجموع سیزده تقاضای تلفنی مردمی توسط یازده مشترک برق،
چهار مورد با موضوع تامین برق روستایی و مناطق خارج از محدوده خدمات قانونی، پنج مورد
درخواست برقراری روشنایی معابر بین راهی، یک تقاضا پیرامون انشعاب برق و سه مورد تشکر
و قدردانی از تلاش کارکنان شرکت در عرصه خدمت رسانی بوده که پیرامون تقاضاهای مطروحه،
جوابیه لازم توسط مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ارائه شد .
وی اظهار داشت: این نشست که با حضور مدیرکل دفتر مدیریت علکرد، بازرسی و
امورحقوقی استانداری سمنان و جمعی از مدیران و کارشناسان مرکز سامد وهمچنین معاونین
این شرکت برگزار شد، مدیران توزیع برق شهرستان های استان نیز از طریق سیستم ویدئو کنفرانس
در این برنامه به صورت مجازی حضور داشته و به موارد و تقاضاهای تلفنی مطرح شده ، پاسخ
برخط داده شد .