تست و تعویض کنتور مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Testing and replacing meters of electricity distribution companies

واحد پاسخگو : معاونت مشترکین - دفتر لوازم اندازه گیری
شماره تماس واحد پاسخگو : 023-33435160
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
مدارک لازم : شناسه قبض محل مصرف

شرح خدمت :

توسط این خدمت، مشترکین میتوانند نسبت به ثبت درخواست بررسی و آزمایش کنتور خود و درصورت لزوم تعویض یا اصلاح آن اقدام نمایند.

:Description

With this service, subscribers can register a request to check and test their meter and, if necessary, replace or modify it.

فرآیند

سوالات متداول

1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟

- از طریق اپلیکیشن برق من - مراجعه به دفاتر پیشخوان

2- مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟

- تکمیل فرم درخواست - ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده

3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟

از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند.

4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟

باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.

5- در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟

در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق

تنظیمات قالب