به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛-
ارتباط برخط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامد*-
با عنایت به برگزاری جلسه پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛
ارتباط برخط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مرکز سامد
با عنایت به برگزاری جلسه پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، چهارمین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال 1403، در زمینه پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن 111، در مرکز سامد انجام شد.
مهدی زمانی با اشاره به این که برنامه فوق از ساعت 11 تا 12 صبح روز سه شنبه 30 بهمن ماه و به مدت یک ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمد گفت: از شهرستان های شاهرود، آرادان و سمنان از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره 111 تماس و در خصوص قطع برق ، روشنایی معابر و انشعاب برق ارتباط برقرار و موارد مورد درخواست مطرح شده است.
وی با عنوان این که هفت مورد درخواست مطرح گردیده و جوابیه لازم از سوی سید محمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ارائه شده است افزود: عموم مردم عزیز در سراسر استان سمنان می توانند همه روزه و در ساعات اداری به شماره گیری عدد 111 بدون کد و یا مراجعه به وب سایت 111.ir سامانه ارتباط با مدیران، سوالات و انتظارات خود را در حوزه توزیع برق، با مدیرعامل شرکت به صورت مستقیم درمیان بگذارند.
گفتنی است برنامه ارتباط بر خط این شرکت در مرکز سامد به صورت فصلی و هر سه ماه یک بار در طول سال به انجام رسیده و تمامی موارد و درخواست ها ظرف کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگویی خواهد شد.
