• 1397/10/09 - 13:15
  • - تعداد بازدید: 6
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ارزيابي شاخص هاي حمايت از حقوق مصرف كنندگان در شركت توزيع برق استان سمنان

ارزيابي فعاليت هاي مرتبط با ماده شش قانون حمايت از حقوق مصرف كننده، با حضور ارزيابان استانداري در شركت توزيع نيروي برق استان سمنان انجام شد.

با حضور نمايندگان استانداري انجام شد؛

ارزيابي شاخص هاي حمايت از حقوق مصرف كنندگان در شركت توزيع برق استان سمنان

ارزيابي فعاليت هاي مرتبط با ماده شش قانون حمايت از حقوق مصرف كننده، با حضور ارزيابان استانداري در شركت توزيع نيروي برق استان سمنان انجام شد.

گفتني است: پنج شاخص ؛ اطلاع رساني ، ارائه خدمات، نظرسنجي، رسيدگي به شكايات مراجعه كنندگان يا مشتريان و آموزش ، فرهنگ سازي و برنامه ريزي در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع در اين شركت مورد ارزيابي قرار گرفت.

يادآور مي شود: نصب تابلوهاي راهنما، مستندسازي فرآيند انجام كار، اطلاع رساني زمان استاندارد و هزينه انجام خدمات، اعلام واحدهاي ارائه دهنده خدمات و ساعات مراجعه، نصب مشخصات همكاران، ايجاد و راه اندازي پست صوتي، خدمات نوآورانه و كاهش زمان ارائه خدمات، به عنوان زيرشاخص بخش هاي اطلاع رساني و خدمات دهي به متقاضيان و مشتركان به شمار مي روند.

قابل ذكر است: نظرسنجي از مردم ، نحوه رسيدگي به شكايات، بازرسي مستمر از واحدهاي خدمات دهنده، آموزش و فرهنگ سازي، تدوين برنامه هاي ساليانه تكريم ارباب رجوع و ابلاغ منشور اخلاقي و همچنين وجود دستورالعمل اجرايي تكريم مراجعين، به عنوان زيرشاخص هاي نظر سنجي، رسيدگي به شكايات و آموزش ، فرهنگ سازي و برنامه ريزي در راستاي تكريم ارباب رجوع محسوب مي شوند.

خاطرنشان مي سازد: تيم ارزيابي، متشكل از نمايندگان استانداري و انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان استان، شاخص هاي پنج گانه ذكر شده و 35 زير شاخص و همچنين مستندات مربوطه را از نزديك مورد ارزيابي قرار دادند.  

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 2023
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب