از ابتدای آذر ماه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان سمنان غیرحضوری ارائه می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در گفت و گو با شبکه استانی سیمای مرکز سمنان گفت: از ابتدای آذر ماه امسال، 40 خدمت این شرکت صرفاً به طور غیرحضوری ارائه می شود.
از
ابتدای آذر ماه 40 خدمت شرکت توزیع برق استان سمنان غیرحضوری ارائه می شود
مدیرعامل شرکت
توزیع برق استان در گفت و گو با شبکه استانی سیمای مرکز سمنان گفت: از ابتدای آذر
ماه امسال، 40 خدمت این شرکت صرفاً به طور غیرحضوری ارائه می شود.
سیدمحمد موسوی
زاده بیان داشت : به منظور تحقق سیاست های دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری و حفظ سلامت شهروندان در شرایط موجود کرونایی، 28 خدمت در حوزه
مشترکین و 12 خدمت در بخش بهره برداری فقط به صورت غیرحضوری قابل ارائه به
متقاضیان و مشترکان است .
وی اظهار داشت :
با نصب اپلیکیشن "برق من" بر روی گوشی تلفن همراه از طریق دریافت از
کافه بازار و درگاه این شرکت، اخذ خدمات این شرکت امکان پذیر است .
وی در بخش دیگر
گفت و گو، با اشاره به طرح "برق امید" که
صرفاً ویژه مشترکان خانگی می باشد یادآور شد: در این طرح مشترکان به گروه های "کم
مصرف"، "خوش مصرف" و "پرمصرف" تفکیک گردیده و کم مصرف ها
از تخفیف 100 درصدی طرح بهره مند خواهند شد .
موسوی زاده
تصریح کرد : در این طرح، مشترکان کم مصرف که الگوی مصرف آنها زیر 80 کیلووات ساعت
در ماه می باشد ، از تخفیفات مربوطه برخوردار گردیده ، مشترکان خوش مصرف می بایست
با مدیریت مصرف به دسته ی کم مصرف ها سوق پیدا کرده تا از مزایای طرح بهره مند
شوند و مشترکین پرمصرف می باید با تغییر رفتار مصرفی و استفاده از راهکارهای بهینه
سازی مصرف ، در زمره ی خوش مصرف ها یا کم مصرف ها قرار گیرند.
وی با عنوان این
که طرح "برق امید" از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرا شده و طبق برآورد
صورت گرفته بر اساس مقدار مصرف مشترکان استان در طی سال قبل ، در حال حاضر قریب 30
درصد مشترکان خانگی استان در شمول این طرح هستند خاطر نشان کرد : چنانچه الگوی
مصرف در گروه کم مصرف ها رعایت گردد، همواره مشترکان مشمول تخفیف 100 درصدی شده و
صورت حساب برق مصرفی صفر برای آنها ارائه می شود.