• 1403/06/17 - 13:04
  • - تعداد بازدید: 18
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛

حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در برنامه ارتباط مردمی مرکز سامد*

درراستای پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

به منظور پاسخگویی برخط انجام شد؛

حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در برنامه ارتباط مردمی مرکز سامد

درراستای پاسخگویی برخط به تماسهای مردمی به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات متقاضیان و مشترکان برق، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت "سامد" حضور یافت.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی در بستر سامد و هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان، سومین برنامه ارتباط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در سال 1403، در زمینه پاسخگویی به مطالبات مردمی در حوزه برق از طریق شماره تلفن 111، در مرکز سامد انجام شد.

مهدی زمانی با اشاره به این که برنامه فوق به مدت یک ساعت در مرکز سامد به اجرا درآمده است گفت: از شاهرود، سمنان ، بسطام، میامی و سرخه به ترتیب دو، یک، دو، دو و یک تماس تلفنی از سوی متقاضیان و مشترکان برق با شماره 111 برقرار شده است.

وی با عنوان این که از مجموع هشت نفر تماس گیرنده، دو مورد با موضوع قطعی برق، یک درخواست در خصوص  بالا بودن مبلغ قبض، دو درخواست پیرامون تامین روشنایی، همچنین تقاضای انشعاب برق دو مورد و یک مورد نیز قدردانی از عملکرد همکاران در عرصه خدمت رسانی مطرح گردیده و جوابیه لازم از سوی سید محمد حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ارائه شده است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 3863
کلمات کلیدی
روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

تنظیمات قالب