• 1398/04/13 - 09:27
  • - تعداد بازدید: 19
  • - تعداد بازدیدکننده: 19
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

شاخص هاي كميتي در شركت توزيع نيروي برق استان سمنان

عملكرد شاخص هاي كميتي تدوين شده شركت توزيع برق استان سمنان ، بر اساس برنامه استراتژيك عملياتي شد.

براساس برنامه ريزي استراتژيك اجرائي شد؛

شاخص هاي كميتي در شركت توزيع نيروي برق استان سمنان

عملكرد شاخص هاي كميتي تدوين شده شركت توزيع برق استان سمنان ، بر اساس برنامه استراتژيك عملياتي شد.

معاون برنامه ريزي و مهندسي شركت توزيع برق استان گفت: اهداف عملياتي اين شركت مربوط به سال 97، در 9 برنامه استراتژيك و شاخص هاي كمي مورد انتظار به اجرا در آمده است.

رضا علي اصغري افزود: كاهش تلفات انرژي الكتريكي از 6.5 به 6.3 درصد، تقليل خطوط فشار ضعيف به ازاي هر مشترك جديد از 5.6 به 5.3 متر و عملكرد 64 درصدي در نصب كنتورهاي چند تعرفه، به عنوان مهم ترين دستاوردهاي شاخص كميتي ، "بهبود و كيفيت انرژي و كاهش تلفات" به شمار مي روند.

وي با بيان اين كه بهبود "قابليت اطمينان و پايائي شبكه و انرژي هاي نو" از ديگر شاخص هاي كمي مورد انتظار است اضافه كرد: توسعه انرژي هاي تجديد پذير با عملكرد دو هزار و 900 كيلووات و نصب مولدهاي مقياس كوچك (DG) به ظرفيت سه مگاوات ، در زمره موارد حاصل شده مربوط به اين شاخص محسوب مي گردد.

وي همچنين اعلام كرد: نصب هفت هزار و 111 كنتور هوشمند براي مشتركان ديماندي ، افزايش درصد قدرت و جلب همكاري مشتركين در برنامه پاسخگوئي بار (DR) ، از مهم ترين فعاليت هاي به ثمر رسيده در شاخص "مديريت مصرف" به شمار مي روند.

علي اصغري با اشاره به اين كه در بخش "ارتقا سطح كارآمدي و امنيت اطلاعات (ICT) " ، اقدامات ارزشمندي صورت گرفته تصريح كرد: برداشت 100 درصدي اطلاعات شبكه 20 كيلوولت و پست هاي توزيع به روش سيستم اطلاعات جغرافيايي (GIS) ، تبديل 100 درصدي شبكه  workgroupبه domain ، عملكرد 75 درصدي در زمينه يكپارچه سازي بسترهاي ارتباطي و گسترش فيبر، مكانيزاسيون 100 درصدي سيستم تست و بازرسي در سطح شركت و پياده سازي 90 درصدي داشبورد مديريتي، از جمله شاخص هاي به اجرا در آمده مي باشد.

وي اظهارداشت: رضايت 96 درصدي مشتركان از نحوه خدمات ، الكترونيكي شدن 95 درصدي خدمات قابل ارائه نسبت به كل خدمات و ميانگين 2.5 روز براي رسيدگي و پاسخگوئي به شكايات ، از اهم اقداماتي است كه در شاخص "ارتقا و توسعه نظام ارتباطات و پاسخ گوئي مناسب به نيازهاي ذينفعان" به انجام رسيده است.

معاون برنامه ريزي و مهندسي اين شركت با ابراز اين كه "توسعه مديريت و منابع انساني و سازمان"، از جمله شاخص هاي 9 گانه مي باشد يادآور شد: بازنگري روش ها و دستورالعمل هاي اجرائي، سرانه آموزش هاي عمومي كاركنان با عملكرد 13 نفر ساعت و مديران 12.5 نفر ساعت ، نسبت 71 درصدي دوره هاي آموزشي اجرا شده به كل دوره ها واثربخشي 86 درصدي دوره هاي آموزشي ، از مهم ترين دستاوردهاي اين بخش است.

وي اظهارداشت: كاهش ضريب وفور يا تكرار حادثه و همچنين ضريب شدت حادثه و برگزاري 22 رزمايش خدمت متعالي براي بهسازي شبكه و تاسيسات توزيع برق ، به عنوان عملكرد سال گذشته در شاخص "توسعه و ارتقاء نظام ايمني و مديريت بحران و پدافند غيرعامل" است كه به نحو شايسته اي اجرائي شده است.

   

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 2238
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب