شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان همواره در دسترس مشتریان است
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با اجرای طرح خدمات غیر حضوری، کلیه خدمات این شرکت در تمامی لحظه ها و ساعات شبانه روز، همواره در دسترس مشتریان است.
با اجرای طرح خدمات غیر حضوری
شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان
همواره در دسترس مشتریان است
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با اجرای طرح خدمات غیر
حضوری، کلیه خدمات این شرکت در تمامی لحظه ها و ساعات شبانه روز، همواره در دسترس
مشتریان است.
سید محمد موسوی زاده در گفت و گوی تلفنی با برنامه رادیویی صبح بخیر
قومس اظهار داشت: از ابتدای آذرماه که این طرح در استان اجرایی می شود، 40 خدمت این
شرکت به صورت غیر حضوری قابل ارائه بوده و بدون مراجعه حضوری این قابلیت فراهم شده
است.
وی اظهارداشت: باتوجه به شرایط کرونایی موجود و به منظور حفظ بیش از پیش
سلامت شهروندان، تحقق دولت الکترونیک و حذف مراجعات حضوری، این امکان برای استفاده
تمامی متقاضیان و مشترکان برق آماده گردیده است.
موسوی زاده تصریح کرد: 24 خدمت این شرکت در حوزه مشترکین شامل فروش و
خدمات پس از فروش انشعاب، 11 خدمت در بخش بهره برداری منجمله اطلاع از خاموشی ها،
مشکل روشنایی معابر و همچنین موارد مرتبط با برق امید و سایر خدمات به طور غیرحضوری در اختیار همگی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای دریافت خدمات این شرکت، می بایست اپلیکیشن
"برق من" از کافه بازار و یا وب سایت این شرکت اخذ و بر روی گوشی تلفن
همراه نصب گردیده و از خدمات مورد نظر استفاده شود.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، کلیه مراجعات حضوری به مراکز این
شرکت در مدیریت توزیع برق شهرستان های استان حذف شده و افرادی که می خواهند حضوراً
از خدمات برق بهره مند شوند، می بایست به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.