• 1396/12/24 - 11:48
  • - تعداد بازدید: 6
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پاسخگويي سريع و ارائه خدمات شايسته از مهم ترين رسالت هاي سازماني است

پاسخگويي سريع و ارائه خدمات شايسته از مهم ترين رسالت هاي سازماني است

مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان :

پاسخگويي سريع و ارائه خدمات شايسته از مهم ترين رسالت هاي سازماني است

مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان در نشست شوراي معاونين و مديران گفت: پاسخگوئي سريع و ارائه خدمات شايسته به مردم ، از مهم ترين رسالت هاي سازماني اين شركت است .

مهندس سيدمحمد موسوي زاده به آمادگي كليه نيروهاي عملياتي و اكيپ هاي تعميرات در تعطيلات نوروز تاكيد كرد و افزود: رفع اشكالات احتمالـي مربوط به شبكه ها و تاسيسات توزيع برق كه از سوي مشتركــان اعلام مي گـردد، در سريع ترين زمـان ممكـن مرتفــع گرديــده و رضايت مندي مشتركين جزء اولويت هاي عرصه خدمت رساني به شمار مي رود.

وي به اجراي شايسته برنامه هاي پيك سائي در سال 96 اشاره كرد و يادآور شد: كاهش مستمر درصد تلفات انرژي الكتريكي در سال آينده با بهره گيري از تجهيزات جداكننده و استفاده از اتوماسيــون در دستور كار قرار دارد و اين مهم مي بايست تا حصول نتيجه برنامه ريزي شده ، پيگيري و استمرار يابد.

مهندس موسوي زاده تصريح كرد: ارزيابي اخيري كه از عملكرد مديريت هاي توزيع برق در شهرستان هاي استان به اجرا درآمده، يك اقدام ارزشمند جهت شناسائي قوت ها و نقاط قابل بهبود است و مي بايد از اين فرصت براي ارتقاي خدمت رساني به مردم نهايت بهره برداري را به عمل آورد.

وي از تلاش هاي خالصانه كاركنان خدوم صنعت توزيع برق استان در خدمت شايسته به مردم قدرداني نموده و خاطر نشان كرد : اطلاع رساني مناسب برنامه ها و اقدامات موثر شركت به مردم ، باعث مي شود تا مشتركان برق مشاركت مناسب تري با مجموعه شركت داشته باشند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار اسلايدي
  • کد خبر : 1703
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب